I was born and raised in Napoli, Italy, a city where you can run into the most interesting and fun theater gig at the post office or in the bus.

I loved theater since I was a kid, going with auntie to the San Carlo Theater. Later, I could touch with my hands every part of it:

the behind-the-backdrops, the creation, the passion, the constancy. Among my wise Maestri: the NestT Theater Company, Silvia Benvenuto,

Ivan Castiglione, Francesco di Leva, Giuseppe Gaudino, Nicolai Lilin, Giuseppe Miale di Mauro, Adriano and Luana Pantaleo, Lorenza Sorino,

Andrea Vellotti, Antonio Guerriero, Napoli Teatro Festival, Rome Film Festival, Siberian Education.

A whole adventure, passionate and TRUE.

Theater is for me the truth of authentic emotions, perceived in real-time. It is the truth of sincere connections among human beings. 

Among actors, and between actors and the audience. That is the niche where I feel a photographer the most.

 Sono cresciuta a Napoli, una città nella quale puoi assistere alla più interessante e divertente scena teatrale all'Ufficio postale o nell'autobus.

Ho amato il teatro sin da bambina, al San Carlo con la zia. Da adulta, l'ho toccato con le mie mani. Il dietro le quinte, la creazione, la passione, la costanza. Tra i miei saggi maestri, la Compagnia del NestT, Silvia Benvenuto, Ivan Castiglione, Francesco di Leva, Giuseppe Gaudino, Nicolai Lilin, Giuseppe Miale di Mauro, Adriano e Luana Pantaleo, Lorenza Sorino, Andrea Vellotti, Antonio Guerriero, il Napoli Teatro Festival, il Festival del Cinema di Roma, Educazione Siberiana.

Un'avventura entusiasmante e VERA.

Il teatro per me è la verità di emozioni autentiche percepite in tempo reale. E' la verità di relazioni sincere tra esseri umani. Tra attori e tra attori e pubblico. E' lo spazio in cui mi sento più fotografa.